Pressekit

AJ Vintage Flowers notesbog, AJ Personal notesbog A-Z, AJ Royal Vintage Travel Journal og meget andet kontortilbehør fra Design Letters byder på masser af plads og papir til dine ideer og noter.

Connox er en af Europas førende webshops inden for interiørdesign. Virksomheden, der er hjemhørende i Tyskland, har mere end 20.000 udvalgte kvalitetsprodukter, herunder en bred vifte af prisvindende designerprodukter, designklassikere og andre smukke ting til hjemmet. For de 125 medarbejdere kommer kunden i første række og er det vigtigste element i deres daglige arbejde. Connox' kunder nyder godt af rigtig god service, et let tilgængeligt kundeserviceteam og en moderne webshop centreret omkring brugeroplevelse. Det specielt udviklede e-handelsprogram "EF Suite" muliggør en høj teknologisk fleksibilitet og sikrer, at der anvendes de nyeste sikkerhedsstandarder. Connox leverer i hele verden og vokser hurtigt med et væld af nye hjemmesider i hele Europa.

Her kan du finde alle oplysninger om Connox – opdateret marts 2017.

Download information om Connox

Yderligere oplysninger om Connox findes på følgende sider: